تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی آبی نیازمند کاری بنیادی است/ «میرآب» کماکان در انتظار بودجه

کیومرث پوراحمد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بی آبی نیازمند کاری بنیادی/سریال«میرآب» کماکان منتظر بودجهکیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت سریال«میرآب» به تهیه کنندگی محمود فلاح به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طرح این سریال که مربوط به اهمیت آب است را توسط الهام گوران نوشتیم و قرار بود وزارت نیرو در تولید آن همکاری کند.

کارگردان«قصه های مجید» افزود: این ارگان طلب سناریوی کامل کردند تا برآورد هزینه شود که در جواب آن‌ها گفتیم این امر محقق نیست چون «میرآب» به سه مقطع زمانی می پردازد، برآورد هزینه آن دشوارتر وناشدنی‌تر از به عنوان نمونه مجموعه «شهرزاد» است که در یک مقطع تاریخی می گذرد.

پوراحمد ادامه داد:متاسفانه چند سال است که درگیر این جریان هستیم و کماکان منتظریم تا با پرداخت هزینه، نگارش را آغاز کنیم و پس از آن به تولید برسیم که فعلا اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: قصه این سریال از دوره قاجاریه آغاز می شود و تا پهلوی ادامه دارد که چندین مقطع تاریخی را در بر می گیرد و حدود 30 قسمت در لوکیشن های متعدد ساخته می شود. 

کارگردان«کفشهایم کو؟» اظهار داشت: نمی دانم چرا دولت کاری بنیانی راجع به مشکل آب نمی کند، مقوله ای که شنیداری و دیداری با آن برخورد کرده‌ایم و به سمت فاجعه بیابان شدن و بی آبی می رویم.

وی افزود: تمام سفره‌های زیر زمینی و چا‌ه‌های عمیق بی آب شده است و این فاجعه عظیمی را به دنبال دارد، جریانی که عدم سکونت مردم ما را در برخی نقاط به دنبال خواهد داشت.

پوراحمد خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان امر درباره این جریان حیاتی که با معضلات جدی روبرو شده است، تصمیمات لازم و مفید را بگیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی آبی نیازمند کاری بنیادی است/ «میرآب» کماکان در انتظار بودجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..