تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف سنگین مدارس استان همدان را تعطیل کرد

بارش برف سنگین مدارس استان همدان را تعطیل کرد

استان‌ها > همدان - مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: به علت بارش برف، برودت هوا ولغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی، تقریبا اکثر مدارس استان همدان تعطیل است.

علیمردان طالبی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان به خبرآنلاین گفت: مراكز پيش دبستاني و مدارس ابتدايي در تویسرکان و قلقل رود و تمامی دوره های تحصیلی در نواحی او2 همدان، اسد آباد، بهار، لالجين، كبودرآهنگ، گل تپه، فامنين، قهاوند، رزن، سردرود، قروه ، ملایر، نهاوند،خزل ، جوکار و سامن در نوبت صبح امروز دوشنبه 25 بهمن ماه تعطيل اعلام مي گردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همه دارات استان به جزء مراکز درمانی و خدماتی و امداد رسان امروز با یک ساعت و نیم تاخیر شروع به کار خواهند کرد.


طالبی اظهار داشت: کلاس های صبح تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه خواهران نیز امروز در سراسر استان همدان تعطیل است.

لازم به ذکر است بارش برف سنگین که از شب گذشته در استان همدان آغاز شده نه تنها مردم بلکه مسئولین استان را هم غافلگیر کرده است، برق در بعضی از مناطق استان به علت شکستن شاخه های درختان قطع شده است.
46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف سنگین مدارس استان همدان را تعطیل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..