تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش تعرفه ها به معنای ضربه تولید داخلی است

شریعتی گفت: وقتی تعرفه ها کاهش پیدا کند به طور طبیعی تولید کننده دچار مشکل می شود لذا دولت باید کشاورزان را توجیه کند که علت این اقدام چیست.

محمدباقر شریعتی نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو سابق کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اثرات منفی کاهش تعرفه های محصولات کشاورزی بر تولیدات داخلی گفت: هر مصوبه دولت پیامدهای مثبت و منفی دارد.

وی افزود: طبیعی است اگر دولت تعرفه ها را کاهش دهد اثر خوبی بر تولیدات داخل نمی گذارد مگر دولت مستنداتی داشته باشد که خسارتهای بیشتری ممکن است وارد می شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در مجموع کشاورزان و تولید کنندگان محصولات کشاورزی چشم و امیدشان به دولت است که مسئولان با مشوق هایی بتواند از تولید و کشاورزان حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: از این نگاه وقتی تعرفه ها کاهش پیدا کند به طور طبیعی تولید کننده دچار مشکل می شود لذا دولت باید کشاورزان را توجیه کند که علت این اقدام چیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش تعرفه ها به معنای ضربه تولید داخلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..