تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو در دیدار روز چهارشنبه با ترامپ از تشکیل دولت فلسطینی حمایت میکند

روزنامه جروزالم پست در گزارشی نوشت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اعضای کابینه امنیتی خود گفته که در دیدار با ترامپ از تشکیل یک دولت فلسطینی حمایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در نشست امنیتی کابینه مشخص کرده است که او در ملاقاتش با دونالد ترامپ در کاخ سفید حمایتش از تشکیل یک دولت فلسطینی را رد نمیکند. 

نتانیاهو قرار است روز دوشنبه به آمریکا سفر کند و روز چهارشنبه با ترامپ دیدار و گفتگو خواهد کرد.
وی در واکنش به درخواست بعضی از وزرای کابینه که گفته‌اند علیه تشکیل دولت فلسطین موضعگیری کند گفته است که ترامپ در گفتگوی تلفنی به وی گفته است او میتواند به صلح بین اسرائیلیها و فلسطینیها کمک کند.

براساس گزارش تایمز اسرائیل، پیش از این نتانیاهو با افشای بخشی از گفتگوی تلفنی خود با ترامپ گفته بود که ترامپ اسرائیل را آزاد نخواهد گذاشت تا هرکاری دلش میخواهد انجام دهد.

نتانیاهو با وزرایش گفته است که حتی بعد از 8 سال ریاست جمهوری باراک اوباما ما باید به رفتار منطقی خود با دولت ترامپ نیز ادامه دهیم. اگرچه دولت ترامپ دولتی است که راحتتر میشود با آن کار کرد اما هنوز محدودیتهایی وجود دارد.

جروزالم پست نوشت؛ نتانیاهو در سخنرانی خود در سال 2009 در دانشگاه «بار ایلان» از مبانی راه حل دو دولتی در بحران میان اسرائیل و فلسطین حمایت کرده بود. با این وجود وی از سوی حزب لیکود و اعضای کابینه خود تحت فشار بوده است تا از موضع خود عقب نشینی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو در دیدار روز چهارشنبه با ترامپ از تشکیل دولت فلسطینی حمایت میکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..