تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام مزارع گندم دیم استان بوشهر بی‌محصول شدند

خسرو  عمرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه 96 هزار هکتار از اراضی این استان به کشت گندم اختصاص یافته است تصریح کرد: 16 هزار و 500 هکتار اراضی استان بوشهر به روش آبی و 79 هزار و 500 هکتار به روش دیم تحت پوشش کشت گندم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بارندگی  در آبیاری اراضی گندم استان بوشهر امسال مناسب نبود تصریح کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته تاکنون 79 هزار و 500 هکتار اراضی گندم دیم استان بوشهر محصول نداشته است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه تمام اراضی گندم دیم استان بوشهر خسارت 100 درصدی دیده‌اند افزود: در جریان خشکسالی و کاهش بارندگی‌ در استان بوشهر بیش از 79 هزار و 500 هکتار اراضی گندم دیم این استان خسارت صددرصدی دید.

عمرانی با بیان اینکه حدود نیمی از اراضی کشاورزی گندم استان بوشهر تحت پوشش بیمه قرار دارند گفت: از 79 هزار و 500 هکتار اراضی گندم دیم استان بوشهر 47 هزار هکتار آن تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دارند.

وی مساحت اراضی گندم آبی استان بوشهر را 16 هزار و 500 هکتار دانست و تصریح کرد: شش هزار هکتار از این اراضی به سبب کاهش بارندگی از مدار تولید خارج شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: بارش باران در سال زارعی گذشته سبب شد بیش از 130 هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت شود که در نوع خود بی‌سابقه بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام مزارع گندم دیم استان بوشهر بی‌محصول شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..