تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش محصولات برند «ایوانکا ترامپ» در آمریکا 70 درصد کاهش یافت

فروشگاه‌های زنجیره‌ای نورداستروم آمریکا اعلام کرد: فروش محصولات برند ایوان کاترامپ در ماه‌های اخیر و با شکل‌گیری کمیپن تحریم آنها به یک‌سوم کاهش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نورداستروم آمریکا اعلام کرد: فروش محصولات برند ایوان‌کاترامپ در فروشگاه‌های این شرکت در سال مالی گذشته به طور متوسط یک سوم کاهش یافته است.

بر اساس اعلام این فروشگاه زنجیره‌ای طی هفته‌های گذشته و در طول برگزاری مبارزات انتخاباتی ترامپ فروش برند پوشاک ایوانکا ترامپ در آمریکا شدیداً کاهش یافته است. هفته گذشته نورداستروم از برنامه خود برای توقف فروش برند ایوانکو خبر داد که این اقدام باعث شد تا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در تویتر به دفاع از دختر خود پرداخته و اعلام کند نورداستروم با دختر من رفتار ناعادلانه‌ای داشته است.

طی هفته گذشته همچنین یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در آمریکا به نام سیرزاندکمارک 31 محصول برند ترامپ را از فروشگاه‌های خود شامل محصولات خواب، آینه، لوستر و مبلمان جمع‌آوری کرد.

بنا به اعلام نورداستروم آمارها نشان می‌دهد فروش محصولات ایوانکاترامپ در هفته دوم و سوم و چهارم ماه اکتبر سال گذشته 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش محصولات برند «ایوانکا ترامپ» در آمریکا 70 درصد کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..