تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهورترکیه با شاه بحرین دیدار کرد/اعطای نشان عالی به اردوغان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه که به منامه سفر کرده است دیدار و نشان عالی بحرین را به اردوغان اعطا کرد.

اردوغان که در جریان سفر چهار روزه و دوره ای خود به سه کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس شامگاه یکشنبه وارد منامه پایتخت بحرین شده است، پیش از امضای موافقت نامه های همکاری، نشان عالی «شیخ عیسی بن سلمان آل خلیفه» بحرین را دریافت کرد.

بنا بر اعلام خبرگزاری بحرین، اردوغان و حمد بن عیسی در دیدار با یکدیگر روابط دوجانبه بین دو کشور و موضوعات دارای اهمیت مشترک را مورد بررسی قرار دادند.

شاه بحرین همچنین اعلام کرد که در چارچوب هماهنگی مواضع و دیدگاه ها بین دو کشور پیرامون تمام تحولات جاری منطقه و بین الملل با رئیس جمهور ترکیه مذاکرات سازنده و ثمربخشی داشته است.

دو کشور همچنین ۳ یادداشت تفاهم درباره همکاری در زمینه های دیپلماتیک و بخش صنایع دفاعی و آموزش امضا کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهورترکیه با شاه بحرین دیدار کرد/اعطای نشان عالی به اردوغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..