تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : درمان توده پستانی، نگرانم

سوال:

سلام من مدتیه که بالای سینه ی راستم توده ای رو حس میکنم یک سال پیش دکتر رفتم و گفته مشکلی نیست کیست های خوشخیمه اما گاهی کناره سینم و زیر بغلم هم احساس درد میکنم ک خیلی نگرانم کرده،ممکنه سرطان باشه؟؟؟ 

جواب:

خیر با توجه به سنتان و نشانه ها نگران کننده نیست احتمالا فیبرو کیستیک است. ضایعات فیبروکیستیک شایعترین ضایعه خوشخیم محسوب می شوند. معمولا به عنوان فاکتور خطر برای سرطان شناخته نمی شوند. البته باید پیگیری شوند. باید معاینات منظم و تصویر برداری رایولوژیک مناسب و اقدامات حمایتی انجام شود. می توان از کرست های حمایتی استفاده کرد. توصیه می شود از مصرف مواد دارای متیل گزانتین نظیر شکلات، قهوه، چای و نوشابه‌ها اجتناب شود. ویتامین آی و ایی مصرف شود. از داروهای دیگر مانند قرصهای ضد بارداری، مدر ها و… نیز استفاده می شود که نیاز به تجویز پزشک دارد. اگر یک کیست تنها باشد گاها با تخلیه کامل آن با سوزن و دادن مایع برای بررسی و نمونه برداری اقدام تشخیصی  درمانی باهم صورت می گیرد.

زیباجو

حتما بخوانید :   درمان سرماخوردگی مادران باردار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : درمان توده پستانی، نگرانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..