تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یگان های موشکی ارتش یمن انبار مهمات ارتش عربستان در عسیر را منهدم کردند

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن , در این حمله موشکی شماری از نیروهای عربستان کشته شدند.
نیروهای یمنی همچنین یک پایگاه نظامی عربستان را در منطقه گذرگاه هجله نجران واقع در جنوب این کشور را هدف قرار دادند و منهدم کردند.
توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن پیش تر نیز مواضع نظامیان عربستانی در مناطق الکرس ، الزقیله و الغاویه واقع در نجران را هدف حملات خود قرار داده بود.
در تحولات دیگر , نیروهای یمنی روز یکشنبه موفق شدند عناصر مزدور عربستان را از ارتفاعات یام واقع در شهرستان نهم بیرون کنند.
در این عملیات شماری از مزدوران عربستان کشته و یا زخمی شدند.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد. این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشاره دهنده : ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یگان های موشکی ارتش یمن انبار مهمات ارتش عربستان در عسیر را منهدم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..