تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح خاموش کردن صدای بلندگوی مساجد در کابینه رژیم صهیونیستی به تصویب رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از فرانس 24، وزارت عدالت اسرائیل از تصویب طرح خاموش کردن بلندگوی مساجد در کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد. 

براساس این گزارش، طرح پیشنهادی که در کمیته وزارتی کابینه اسرائیل به رای گذاشته شد برای جلوگیری از سیستم پخش صدای بلندگوهای مساجد در اراضی اشغالی تدوین شده است. 

وزارت عدالت اسرائیل اطلاعات بیشتری نداده است. این طرح باید در پارلمان رژیم صهیونیستی نیز مورد تصویب قرار بگیرد.

درحالیکه در این طرح به هیچ دین خاصی اشاره نشده است اما مقصود وزرای اسرائیلی از ارائه این طرح خاموش کردن صدای اذان در مساجد واقع در اراضی اشغالی هنگام نماز است. 

پیش از این طرح دیگری ارائه شده بود که رد شده بود. در طرح قبلی فقط صدای اذان از غروب آفتاب روز جمعه تا صبح فردا و تنها در مناطق یهودی نشین ممنوع شده بود. در طرح جدید که به قانون موذن معروف شده تمام مساجد از ساعت 11 شب تا 7 صبح فردا از پخش اذان از طریق بلندگو ممنوع خواهند شد. 

رئیس نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی میگوید که این یک طرح نژادپرستانه است و هدف آنها تنها کیفیت و کمیت صدای اذان نیست.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/FZVZS7



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح خاموش کردن صدای بلندگوی مساجد در کابینه رژیم صهیونیستی به تصویب رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..