تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت بحران خوزستان: تعطیلی ادارات و مدارس فردا با صلاحدید فرمانداران است/وضعیت برق حاد نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان اینکه وضعیت برق در سطح استان حاد نیست، گفت: با این وجود به فرمانداران اعلام کردیم باتوجه به صلاحدید و بررسی‌های خود تعطیلی فردا (دوشنبه، 25 بهمن) را در دستور کار قرار دهند.

هاشم بالدی با اعلام این خبر اظهار کرد: به فرمانداران اعلام شد با توجه به صلاحدید خود و بررسی وضعیت منطقه، به عنوان رئیس ستاد بحران شهرستان درباره تعطیلی روز دوشنبه تصمیم‌گیری و موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت برق در سطح استان حاد نیست، گفت: بر اساس گزارش مسئولان شرکت برق تمام مشکلات ظرف ساعات آینده و در اسرع وقت رفع خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان علت قطعی برق اهواز و برخی دیگر از نقاط استان طی ساعات گذشته را بارندگی و رطوبت ایجادشده با تأثیر بر تأسیسات برق عنوان کرد و افزود: با این وجود شرایط حادی اتفاق نیافتاده و اکنون اکیپ‌های فنی برق در تکاپو برای رفع مشکل هستند.

بالدی با بیان اینکه ستاد بحران از روز گذشته تشکیل شده و برقرار است، گفت: ظاهرا شبکه برق در اثر این بارندگی خفیف دچار مشکل شده اما اگر بارندگی خوبی رخ دهد، موجب شسته شدن تأسیسات برق شده و بنا به نظر کارشناسان برای برق اثر مثبتی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت بحران خوزستان: تعطیلی ادارات و مدارس فردا با صلاحدید فرمانداران است/وضعیت برق حاد نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..