تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار ساماندهی مناطق حاشیه ماهشهر آغاز شد

منصور قمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: شهرستان ماهشهر بعد از اهواز دومین شهر خوزستان است که جمعیت حاشیه‌نشین بالایی دارد.

وی افزود: در سفری که وزیر راه و شهر سازی به ماهشهر داشتند از ایشان خواستیم که موضوع حاشیه نشینی در ماهشهر را با مستند سازی و شناسنامه دار کردن زمین‌ها حل کند.

فرماندار ماهشهر با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکل حاشیه‌نشینی ماهشهر به معاونش دستورات لازم را داد، تصریح کرد: هم‌اکنون در حال انجام پروسه لازم هستیم تا این مسئله حل شود.

وی نقاط حاشیه ماهشهر را مناطق محروم این شهر دانست و اضافه کرد: محرومیت حاشیه ماهشهر از سال‌ها پیش وجود داشته و اهالی این محلات در سکونت‌گاههای نامناسب زندگی می‌کنند.

قمر به تاکید استاندار خوزستان برای رفع مشکلات مناطق حاشیه ماهشهر اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفت همه مناطق حاشیه ماهشهر شناسایی شد.

وی در ادامه به برخی از اقدامات انجام در راستای حل مشکل مناطق حاشیه نشین ماهشهر عنوان کرد: برای این مسئله صنایع پتروشیمی ماهشهر از نظر مالی و شهرداری برای طراحی نقشه این مناطق ما را یاری می‌کنند.

فرماندار ماهشهر با بیان این نکته اقدامات لازم و اجرایی برای رفع مشکلات این مناطق آغاز شده، خاطرنشان کرد: امیدوارم به زودی کار شناسنامه دار کردن مناطق حاشیه ماهشهر حل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار ساماندهی مناطق حاشیه ماهشهر آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..