تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال رحمتی به رختکن پرسپولیس کشیده شد

بازیکنان پرسپولیس تا به حال سید جلال را تا این حد عصبانی ندیده بودند. هیچ کدام از مخاطبان فوتبال نیز به خاطر ندارند سید جلال حسینی را تا این حد عصبانی به مانند دقایق پایانی دربی 84 دیده باشند.

در پایان دیدار امروز استقللال – پرسپولیس سید جلال با عصبانیت به سمت رحمتی رفت. سید جلال به قدری از به صدا درآمدن سوت پایان بازی عصبانی بود که با سرعت به سمت رحمتی رفت چرا که معتقد بود پس از اخراجش اتلاف وقت کرده تا داور سریع تر سوت پایان را به صدا در بیاورد.

در این مورد بازیکنان پرسپولیس نیز با سید جلال عم عقیده بودند. طبق گزارش های ما از ورزشگاه در پایان دیدار امروز یکی از داغ ترین بحث های رختکن پرسپولیس مهدی رحمتی بود.

رحمتی پس از اخراجش در دقیقه 91 بیش از سه دقیقه در زمین حضور داشت در حالی که در زمان اخراجش دو دقیقه تا پایان وقت های اضافه زمان باقی مانده بود. اما پس از خروج رحمتی از زمین علیرضا فغانی تنها 15 ثانیه بعد سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا پرسپولیس شانس بازگشت را از دست بدهد. با توجه به انجام شدن هر سه تعویض استقلال، مجید حسینی مدافع آبی پوشان درون دروازه استقلال قرار گرفته بود و پرسپولیسی ها در پایان بازی معتقد بودند اگر همان دو دقیقه اتلاف وقت رحمتی هم گرفته شده بود می توانستند کار را به تساوی بکشانند.

بازیکنان پرسپولیس در رختکن رحمتی را مقصر شکست خود می دانستند و اعتقاد داشتند او با جنجال در دقایق پایانی دربی، رفتار ناجوانمردانه ای از خود نشان داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال رحمتی به رختکن پرسپولیس کشیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..