تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گران‌ترین توت فرنگی جهان چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش خبرنگار  اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در یکی از بازارهای هونگ کونگ، توت فرنگی به قیمت 168 دلار در بسته ای با نام "kotoka straw berry gift box" در معرض فروش قرار گرفت.
 
بوته این گیاه در شهر "نارا" ژاپن با میانگین میزان ترشی و شیرینی و اسیدیته متعادل تولید شد. این توت فرنگی بسیار آب دار است اما بیش از حد نرم نیست.

این توت فرنگی، گران ترین میوه دنیا نیست، بلکه پیش از این هندوانه مربع شکلی به قیمت 800 دلار در ژاپن به فروش رسید.

گفتنی است؛ میوه هایی که در ژاپن کشت می شوند، رکورد گران ترین میوه ها را زدند، به عنوان نمونه هندوانه "یوباری" به قیمت 3000 دلار و هندوانه " دین سوکی" به قیمت 6100 دلار آمریکا به فروش رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گران‌ترین توت فرنگی جهان چه ویژگی هایی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..