تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 پروژه فرهنگی و ورزشی در روستاهای پاکدشت افتتاح شد

با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران؛

خبرگزاری بسیج: پایگاه مقاومت بسیج در مسکن مهر شمس الشموس و سوله ورزشی در روستای جمال آباد و قلعه نو املاک با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولان پاکدشت به بهره برداری رسید.

  مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج در مسکن مهر شموس والشموس جهت فعالیت های فرهنگی اجتماعی و جذب جوانان و سوله ورزشی در روستای جمال آباد و قلعه نو املاک برای فعالیت ورزشی جوانان که با همت شهرداری پاکدشت، دهیاری ها و شوراهای روستایی بخشداری شریف آباد و پیگیری های بسیج و سپاه به سرانجام رسید با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین پاکدشت برگزار شد.

در این مراسم سردارعلی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران بیان داشت: بزرگترین و زیباترین کاری که می توان انجام داد خدمت به خلق خداست، آنچه که امروز اتفاق افتاده است همراهی، همدلی و دستاورد جمعی است.

سردار نصیری افزود: من به عنوان کسی که توفیق خادمی مجموعه سپاه در استان را دارم عرض می کنم: ما هرکجا و در هر کاری همت مردمی را مشاهده می کنیم نتیجه زیبایی به دست می آوریم.

  نصیری تصریح کرد: با کمک و همیاری مردم درعرصه نیاز های ورزشی بیش از ۱۰۰ سوله صالحین و ۱۵ سوله ۱۲۰۰ مترمربعی ظرف مدت ۳ سال در مجموعه استان تهران توانستیم ایجاد کنیم که شاید سیستم دولتی صرفا در این عرصه بخواهد وارد شود امکان وجود نداشته باشد.

 وی ادامه داد: در بخش محرومیت زدایی با همت مضاعف مردمی توانستیم نتایج بسیار خوبی بدست آوریم که این خود به برکت انقلاب و امام راحل است، انقلاب امام یک تحول اساسی در بدنه کشور ایجاد کرد.

  سردارعلی نصیری اظهار داشت: برای تجهیز نمودن این دو مجموعه یک دست تشک ورزشی کامل از طرف سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام اهدا می نماید.

 دراین مراسم سرهنگ دوم پاسدار سعید موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت از تمامی مسئولین شهرستانی  در انجام این پروژه ها تقدیر و تشکر کرد و افزود: این همت جهادی مسئولین شهرستان موجب شد در ۲ منطقه روستایی جمال آباد و قلعه نو عموم مردم به خصوص جوانان و نو جوانان صاحب یک سالن ورزشی شوند و می توانند از این فضا به خوبی استفاده کنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 پروژه فرهنگی و ورزشی در روستاهای پاکدشت افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..