تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساندویچی بازار سنتی ستارخان در آتش سوخت

یک باب مغازه ساندویچ فروشی صبح امروز در بازار سنتی ستارخان آتش گرفت که با حضور آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش بولتن نیوز، به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، نیروهای آتش نشانی ایستگاههای 10 و 77 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 8:25 صبح روز گذشته به خیابان ستارخان، بازارچه سنتی ستارخان اعزام شدند.

بنا به اظهاربهروز قیاسی افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران، یک باب مغازه ساندویچ فروشی در داخل بازارچه سنتی ناگهان طعمه آتش سوزی شد و لحظاتی بعد نیز از دهانه آن دود غلیظی خارج شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض آگاه شدن از این حادثه به سرعت درمحل حاضر شده و با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی، شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.
این افسر آماده آتش نشانی اضافه کرد: کارشناسان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساندویچی بازار سنتی ستارخان در آتش سوخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..