تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک دو خمپاره از سوریه به شمال اردن

اصابت دو خمپاره به شهر مرزی الرمثا در شمال اردن و در مجاورت خاک سوریه دست کم یک زخمی برجا گذاشت .

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع اردنی که خواست نامش فاش نشود ، روز یکشنبه گفت: دو گلوله خمپاره از خاک سوریه به شهر مرزی الرمثا در 90 کیلومتری امان پایتخت اردن اصابت کرد و یک غیر نظامی بر اثر این حمله زخمی شد.

این منبع اردنی افزود: یکی از خمپاره ها به سقف خانه ای در الرمثا اصابت کرد که تلفاتی نداشت اما خساراتی به خانه وارد کرد .

خمپاره دوم به نزدیک خیابان اصلی اصابت کرد و بر اثر آن یک غیر نظامی زخمی شد.

پس از اصابت یک خمپاره به مسجدی در الرمثا که خساراتی در پی داشت ، وزارت خارجه اردن در اواخر سپتامبر سال 2013 یادداشت اعتراضی خود را به سفارت سوریه در امان تحویل داد .

اردن بیش از 370 کیلومتر مرز مشترک با سوریه دارد . از آغاز درگیری ها در سوریه در مارس سال 2011 بیش از 600 هزار آواره سوری وارد اردن شده اند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک دو خمپاره از سوریه به شمال اردن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..