تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضویت 10 حزب جدید در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

آرش حبیبی مسئول دبیرخانه کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اشاره به تشکیل جلسه اخیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: جلسه کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان شنبه( 23 بهمن) به ریاست حجت‌الاسلام رهامی تشکیل شد و درباره عضویت برخی احزاب اصلاح‌طلب در این کمیته گفت‌وگو کردیم.

وی با بیان اینکه  از میان 20 حزب اصلاح‌طلب با عضویت ده حزب موافقت شد، خاطرنشان کرد: قرار است با این احزاب وارد مذاکره شویم اما چون عضویت آن‌ها نهایی نشده نمی‌توان از این احزاب نام برد. 

مسئول دبیرخانه کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان درباره ورود کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان به انتخابات شوراها گفت: ما از احزاب عضو خواسته‌ایم گزینه‌های خود را برای انتخابات شوراها به کمیته انتخابات تحویل دهند اما هنوز اسامی کامل نشده است.

حبیبی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که همراه با شورای سیاست‌گذاری لیست واحد بدهیم، اظهار داشت: با این‌ حال امکان اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لیست جدا بدهد وجود دارد اما مصمم هستیم که وحدت اصلاح‌طلبان حفظ شود.

به گزارش تسنیم، کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب به ریاست حجت‌الاسلام رهامی و عضویت 14 حزب اصلاح‌طلب برای انتخابات سال آینده فعالیت می‌کند. این تشکبلات جدا از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضویت 10 حزب جدید در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..