تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس خوزستان فردا تعطیل نیست/ غافلگیری کسبه شهرهای خوزستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرکل بحران استانداری خوزستان اعلام کرد: بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق به ستاد بحران وضعیت عادی است و برق به زودی وصل خواهد شد.

بارش باران خفیف است و اتفاق خاصی نیفتاده که نیاز به تعطیلی مدارس و ادارات باشد.

همچنین مدیریت ستاد بحران استان درخصوص قطع همراه اول و ایرانسل در برخی مناطق گفت: این بحث تخصصی است و مدیران مربوط باید در این مورد پاسخگو باشند.

غافلگیری کسبه شهرهای خوزستان

 آغاز بارش باران در اهواز و برخی شهرهای خوزستان باعث قطع شدن برق در اغلب مناطق خوزستان به خصوص اهواز شده و این امر باعث غافلگیری کسبه این شهرها شده است.

 هم اکنون کسبه این شهرها به خصوص بازار نادری اهواز به عنوان مرکز این شهرستان به علت نبود برق امکان پائین آوردن کرکره هایی که برقی واحدهای تجاری خود را ندارند و دچار سردرگمی شده اند.

انتهای پیام/پ
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس خوزستان فردا تعطیل نیست/ غافلگیری کسبه شهرهای خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..