تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاکم دبی از سیاست های آمریکا در منطقه انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام), 'محمدبن راشد آل مکتوم' با اشاره به اینکه روابط ما با کشورها و دولت هاست و نه با افراد افزود: با 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا صحبت خواهم کرد و نقطه نظرات خود را به وی انتقال خواهم داد.
حاکم دبی گفت: اگر بگوییم که دولت های پیشین آمریکا اشتباه کردند, می گویم بله اشتباه کردند, حمله به عراق و حمایت از انقلاب ها در کشورهای عربی از اشتباه های دولت های پیشین آمریکا بود.
وی تاکید کرد که روابط ما با واشنگتن براساس منافع مشترک دو ملت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد کرد اتحادیه عرب شعبه ای در امارات متحده عربی ایجاد کند و از اتحادیه عرب خواست تا به جوانان عرب کمک کرده و از طرح های آن ها حمایت کند.
نخست وزیر امارات افزود: ما کشورهای عربی در مسائل مدیریتی اشتباهاتی داریم که باید اصلاح شود.
'محمدبن راشد آل مکتوم' همچنین با اشاره به مصر گفت: مردم و دولت امارات ؛ مصر را دوست دارند.
پنجمین نشست جهانی دولت ها با حضور 138 کشور روز یکشنبه در دبی مرکز امارات عربی متحده آغاز شد.
این نشست با حضور چهار هزار شخصیت منطقه ای و جهانی از 138 کشور و کارشناسان آنها در زمینه تکنولوژی، اقتصادی ، امنیتی، فرهنگی و علمی برگزار شده و روز دوشنبه پایان می یابد.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار دهنده: ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاکم دبی از سیاست های آمریکا در منطقه انتقاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..