تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمان رضایی به تلویزیون رفت تا عمدا پرسپولیس را تخریب کند؟

رحمان رضایی به تلویزیون رفت تا عمدا پرسپولیس را تخریب کند؟

ورزش > لیگ برتر - کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به صحبت‌های رحمان رضایی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا؛ سید جلال حسینی درباره صحبت‌های رحمان رضایی درباره عملکرد خط دفاعی این تیم و همین طور نتیجه در داربی ۸۴ اظهار کرد: برای شبکه ۳ متاسفم که فردی را به عنوان کارشناس به تلویزیون می‌آورند تا پرسپولیس را تخریب کند. رحمان رضایی اصلا بازی را نگاه نکرده بود زیرا اگر بازی را به عنوان یک تماشاگر نگاه می‌کرد تحلیل فنی بهتری می‌توانست ارائه بدهد.
وی افزود: رحمان رضایی فقط آمده بود تا پرسپولیس که رقیب مستقیم تراکتورسازی است را تخریب کند. بهتر است بداند پرسپولیس تیم بزرگی است و با این حرف‌ها تخریب نمی‌شود. ما عملکرد خیلی خوبی در بازی داشتیم و همه بازی را دیده‌اند. بهتر است اگر بازی را ندیده‌اید اظهارنظر غیر کارشناسانه‌ای نداشته باشید.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمان رضایی به تلویزیون رفت تا عمدا پرسپولیس را تخریب کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..