تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی ترکی باعث تاخیر در آغاز دربی شد

وی درباره بازار سیاه بلیت فروشی قبل دربی ادامه داد: این موضوع حل شدنی است و در بازی امروز هم 11 نفر که در بازار سیاه بلیت فروشی دربی فعالیت داشتند توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند. روزهای قبل از طریق رسانه اطلاع داده بودیم که بلیت فروشی به طور الکترونیکی انجام می شود اما باز هم هواداران بدون تهیه بلیت به ورزشگاه آمدند و این موضوع به ایجاد بازار سیاه کمک می کند.

فتاحی افزود: امروز ساعت 7 صبح با من تماس داشتند که 2000 هوادار بدون بلیت به ورزشگاه آمدند که من هم طی صحبتی که با مسئولان داشتم به احترام این هواداران خواستم که 700 بلیت باقی مانده را به طور الکترونیکی در ورزشگاه بفروشند.

وی در خصوص خالی بودن قسمتی از طبقه فوقانی ورزشگاه عنوان کرد: امروز حدود 77 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و به دلیل اینکه بلیت قسمت استقلال در طبقه فوقانی توسط هواداران پرسپولیس تهیه شده بود و به همین دلیل قسمت استقلال خالی مانده بود اما قسمت پرسپولیس در راهرو ها هم تماشاگر نشسته بود.

فتاحی تصریح کرد: از لیگ آینده طبقه فوقانی ورزشگاه نیز نرده کشی و صندلی ها را شماره گذاری می کنیم که این موضوع باعث کاهش مشکلات در این طبقه می شود. 

وی درباره حضور هواداران از شب گذشته در پشت ورزشگاه گفت: ما بارها اعلام کردیم که چون بلیت فروشی به صورت الکترونیکی است پس محل اسکان نخواهیم داشت اما برخی از هواداران برای تهیه بلیت آمده بودند که این کار را سخت می کند.

فتاحی در پایان درباره برنامه بازی های لیگ خاطر نشان کرد: به دلیل حساسیتی که بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی از نظر قهرمانی وجود دارد برنامه مسابقات به گونه ای است که 4 بازی پرسپولیس و 4 بازی تراکتورسازی جلوتر بازی می کند و از این نظر مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی ترکی باعث تاخیر در آغاز دربی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..