تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی سروش و فرشید اسماعیلی هم‌تیمی بودند

به گزارش افکارنیوز،

در این تصویر دیده می شود که سروش نفراول نشسته ازسمت راست است وفرشید اسماعیلی  نفر چهارم ایستاده از سمت چپ تصویر هم تیمی های سابق بوده اند .

فرشید اسماعیلی در فصل 91-92 توسط محمود یاوری در لیگ برتر بازی داده شد اما در بازی اخر همان فصل با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد. سروش هم فصل قبل از ان پس از صعود با فجربه لیگ برتر به فولاد رفت.

رفیعی گل اول بازی داربی 84 را به ثمر رساند اما شادی شیرازی ها به این یک گل ختم نشد و فارغ از طرفداری دو تیم از گلزنی و پاس گل فرشید اسماعیلی هم سر ذوق آمدند .

این دو گل در حالی زده شد که در بازی تراکتور و ذوب اهن هم ایرانپوریان، ابراهیمی و رجب زاده بازیکنان استان فارسی  گلزنی کرده بودند و فارس هیچ نماینده ای در لیگ برترندارد و با غلام پیروانی در پایین جدول لیگ یک برای نیفتادن می جننگد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی سروش و فرشید اسماعیلی هم‌تیمی بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..