تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زخمی شدن البغدادی هنوز تایید نشده

کد خبر: ۴۷۹۱۱۵

۴۰  بازدید

ستاد مشترک نیروهای مسلح امروز یکشنبه تاکید کرد: در حمله هوایی، نشست مهم داعش در منطقه الزله شهر القائم در غرب الانبار هدف قرار گرفت اما تا کنون از زخمی شدن ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش در این حمله اطمینان حاصل نشده است.

خبرگزاری ایرنا: ستاد مشترک نیروهای مسلح امروز یکشنبه تاکید کرد: در حمله هوایی، نشست مهم داعش در منطقه الزله شهر القائم در غرب الانبار هدف قرار گرفت اما تا کنون از زخمی شدن ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی داعش در این حمله اطمینان حاصل نشده است.

سرتیپ یحیی رسول سخنگوی ستاد مزبور در گفت وگو با السومریه نیوز ضمن اعلام این مطلب افزود: واحدهای اطلاعاتی عراق با دقت تحرکات البغدادی جنایتکار تروریست را زیر نظر دارند اما تا کنون به طور حتم در خصوص مجروح شدن وی مطمئن نیستند.


السومریه نیوز ساعتی پیش به نقل از یک منبع امنیتی از زخمی شدن البغدادی و به هلاکت رسیدن تعدادی از سرکرده های داعش خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زخمی شدن البغدادی هنوز تایید نشده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..