تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید برکناری «شان اسپایسر» را رد کرد

کاخ سفید گزارش‌های مربوط به انتخاب انتخاب جایگزین برای «شان اسپایسر» را به عنوان سخنگوی کاخ سفید رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، کاخ سفید گزارش‌های مربوط به انتخاب جایگزین برای «شان اسپایسر» به عنوان سخنگوی کاخ سفید را رد کرد.


یکی از سخنگویان کاخ سفید اعلام کرده است که این گزارش‌ها حقیقت ندارند.

ترامپ آغاز پر تنشی در رویارویی با رسانه‌ها در کاخ سفید داشته و سی.ان.ان نیز پیش از این گزارش داده است که ترامپ از انتخاب وی به عنوان سخنگوی کاخ سفید ابراز پشیمانی کرده است.

پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر این امر منتشر شده بود که دونالد ترامپ از عملکرد اسپایسر ناامید شده و «رینس پرایباس» رئیس دفتر کاخ سفید را به دلیل اصرار برای انتخاب وی به عنوان سخنگوی کاخ سفید مورد انتقاد قرار داده است.

همچنین سی.ان.ان گزارش داده است: «شان اسپایسر» برای به دست آوردن سمت خود در کاخ سفید مسیر پر پیچ و خمی پیموده و گزارش‌ها حاکی است که اکنون نیز دونالد ترامپ از انتخاب وی به عنوان سخنگوی کاخ سفید ابراز پشیمانی کرده است.

در پاسخ به این گزارش‌ها یکی از مقامات کاخ سفید گفته است که ترامپ صد در صد از اسپایسر حمایت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید برکناری «شان اسپایسر» را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..