تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش صحیح استفاده از ادکلن برای مردان [تماشا کنید -زیرنویس فارسی]

ادکلن زدن و خوش بو بودن یکی از اصول خوش تیپی و جذابیت مردان به شمار می رود. اما برای اینکه بدانید چگونه از عطر خود استفاده کنید، باید یک سری اصول اولیه و ساده در مورد آن را بدانید.

مثلا اینکه بیش از حد اسپری کردن ادکلن روی لباس یا بدن، نه تنها نتیجه خوبی ندارد، بلکه می تواند موجب آزار اطرافیان هم بشود. یا مثلا بعضی ها عادت دارند که ادکلن را زیر بینی خود نیز می مالند که چندان کار درستی نیست.

در ویدئوی زیر می توانید توصیه های یکی از کارشناسان عطر در کمپانی bloomingdales را بشنوید. لازم است اشاره کنیم که این ویدئو با زیرنویس فارسی ارائه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش صحیح استفاده از ادکلن برای مردان [تماشا کنید -زیرنویس فارسی]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..