تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطر سیل برای ۱۱ استان کشور

به گزارش افکارنیوز،

سازمان هواشناسی کشور با توجه به پیش‌بینی تشدید بارشهای باران و برف هشدار داد.

متن کامل پیش‌بینی‌ها و اخطار سازمان هواشناسی درباره وضعیت آتی جوی سه روز آینده کشور به شرح زیر است:

از بعد از ظهر یکشنبه 24 بهمن ماه سال 95: بارش باران با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، جنوب ایلام؛ بارش برف در جنوب کردستان، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، شمال تهران، شمال چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات لرستان؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان.

دوشنبه 25 بهمن ماه سال 95: بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه‌ها در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، نیمه غربی کرمان که بارش در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد به شکل برف خواهد بود؛ بارش باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه ها در یزد، شمال و غرب هرمزگان و از بعد از ظهر در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی که بارش در شمال خراسان رضوی به شکل برف خواهد بود؛ بارش برف در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، خراسان شمالی؛ بارش برف و باران در لرستان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، جنوب و غرب اصفهان، البرز، شمال تهران و شمال سمنان؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و گلستان.

سه شنبه 26 بهمن ماه سال 95: بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیانی ماندن رودخانه‌ها در شمال و غرب هرمزگان، جنوب بوشهر، نیمه جنوبی فارس و نیمه غربی کرمان؛ بارش باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در خراسان شمالی که بارش در مناطق شمالی استان به شکل برف خواهد بود؛ بارش برف و باران در کرمانشاه و غرب کردستان. همچنین از بعد از ظهر دوشنبه تا بعد از ظهر سه شنبه در مناطق شرقی کرمان و مناطق غربی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی این سه روز بارش برف در استانهای مذکور موجب اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد؛ بر این اساس  برای جلوگیری از خسارات احتمالی و کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و باران فراهم کردن تمهیدات لازم به‌ویژه هنگام تردد از جاده‌های مواصلاتی توصیه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطر سیل برای ۱۱ استان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..