تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانکن‌های تست خودرو به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت تولید مانکن‌های تست تصادف خودروها از مانکن‌های جدیدی رونمایی کرده است که زندگی روزمره این روزهای آمریکا را بیشتر نمایش می‌دهد. مانکن‌های تست خودرو به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند +تصاویر

این شرکت مانکن‌هایی را به خودرو سازان معرفی کرده است که در سایزهای واقعی مردم ساخته شده‌اند و تحولی در مانکن‌های این کار که از سال 1970 مورد استفاده قرار می‌گرفتند، ایجاد کرده است.

مانکن‌های تست خودرو به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند +تصاویر مانکن‌های تست خودرو به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند +تصاویر

گفتنی است؛ این مانکن‌ها در سایزهای مختلف و با وزن‌های مختلف ساخته شده‌اند تا محققان خودروسازی‌ها بتوانند به راحتی عواقب تصادف‌های مختلف را روی افراد جامعه، به صورت نزدیک‌تر به واقعیت به دست آورند و ایمنی خودروها به این صورت بالا برود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانکن‌های تست خودرو به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..