تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سگی که جان بچه‌ای را نجات داد +تصاویر

سگی که جان بچه‌ای را نجات داد +تصاویر

مادر این بچه دو ساله او را در ایوان خانه در منطقه آلتای روسیه رها و سگ قهرمانی که او را پیدا کرده بود، او را در آغوش خود نگه داشت و در دمای 21- درجه سانتی‌گراد جانش را حفظ کرد.

مادر این بچه او را به قصد تنبیه کردن بچه‌اش را در بیرون از خانه رها کرده بود و خانه را ترک کرده بود و بچه هم بدون غذا در ایوان خانه مانده بود تا اینکه بعد از دو روز همسایه‌های آن‌ها بچه را به همراه سگ در ایوان پیدا کردند.

سگی که جان بچه‌ای را نجات داد +تصاویر سگی که جان بچه‌ای را نجات داد +تصاویر

گفتنی است؛ بر اساس گفته نیروهای پلیس که مادر بچه را دستگیر کردند، وی به چند مدت زندان و صلب حق بزرگ کردن این بچه محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سگی که جان بچه‌ای را نجات داد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..