تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زرینچه: پرسپولیس برای اولین بار سردرگم بازی کرد/ استقلال مزد بازی جسورانه خود را گرفت

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این تیم در دربی مزد بازی جسورانه و نترس خود را گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، جواد زرینچه  در خصوص دربی 84 پایتخت که با پیروزی 3 بر 2 آبی‌پوشان به پایان رسید، عنوان کرد: استقلال، مزد بازی جسورانه و نترس خود را گرفت. با اینکه استقلال گل اول را خورد، بازیکنان این تیم فعل خواستن را صرف و بدون ترس بازی کردند. جوانان استقلال توانستند در طول 90 دقیقه، آنچه در تمرینات انجام می‌دادند را به خوبی اجرا کنند.

وی افزود: این نخستین مسابقه‌ای بود که پرسپولیس اینقدر سردرگم ظاهر می‌شد آن هم به خاطر فشاری بود که استقلال به این تیم آورد و باعث شد سرخ‌پوشان نتوانند کارآیی خود در بازی‌های گذشته را نشان دهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اتفاقات پایانی دربی،‌ با بیان اینکه در فوتبال همیشه برد و باخت هست، اظهار داشت: این دیدار از نظر فنی،‌ جالب و دیدنی بود و موقعیت‌های زیادی از هر دو تیم دیدیم و  حیف بود این بازی خوب را با صحنه‌های بدی به پایان برسانند. یک برد یا باخت در دربی،‌ آخر فوتبال نیست و هر دو تیم باید تلاش خود را در 90 دقیقه می‌کردند. در مجموع مواقعی پیش می‌آید که انسان تحت شرایط خاص قرار می‌گیرد و ما نمی‌توانیم در این باره خیلی صحبت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زرینچه: پرسپولیس برای اولین بار سردرگم بازی کرد/ استقلال مزد بازی جسورانه خود را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..