تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله عجیب هشت پا به یک غواص + فیلم و تصاویر

حمله عجیب هشت پا به یک غواص + فیلم و تصاویر

حجم ویدیو: 2.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

به گزارش رکنا، یک هشت‌پا به عینک غواصی که در آب‌های ساحلی یونان مشغول شنا بود، چسبید و تلاش غواص برای دور کردن حیوان سمج نیز بی‌نتیجه ماند.

غواص در ابتدا تلاش کرد با تکان دادن سر، هشت پای مزاحم را از روی عینک خود فراری دهد؛ اما حیوان بلافاصله به پاهای او چسبید و قصد رها کردن غواص را نداشت. زمانیکه غواص تلاش کرد با دستانش هشت پا را از پایش جدا کند، این بار حیوان عصبانی به دستش چسبید!

نبرد مرد غواص و هشت‌پا دقایقی به طول انجامید تا اینکه سرانجام حیوان خسته شد و تصمیم گرفت غواص را رها کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حمله عجیب هشت پا به یک غواص

حمله عجیب هشت پا به یک غواص

حمله عجیب هشت پا به یک غواص

حمله عجیب هشت پا به یک غواص
هشت پاها با استفاده از بادکش های موجود درپاهایشان به راحتی می توانند به دشمن خود حمله ور شوند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله عجیب هشت پا به یک غواص + فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..