تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای کشف جسد نوزادی داخل کارتن

  به گزارش سرویس حوادث "جام نیوز"، ساعت 14 و 20 دقیقه چهارشنبه گذشته مردی با کلانتری نارمک تماس گرفت و خبر داد که چند مرد کارتن‌خواب و معتاد اطراف یک کارتن رها شده در کنار رودخانه مسیل باختر در حالی جمع شده‌اند که داخل این کارتن جسد نوزادی دو ماهه است.

همزمان با تماس این مرد، موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و او همراه تیمی از ماموران کلانتری، بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در آنجا حاضر شدند. ماموران در بررسی داخل این کارتن با جسد پسری دو ماهه روبه‌رو شدند که به نظر می‌‌رسید ساعت‌ها از مرگ وی گذشته است. جسد نوزاد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی تهران منتقل شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی از افراد کارتن‌خواب که این کودک را یافته بودند، آغاز و معلوم شد یک روز پیش مرد معتاد و کارتن‌خوابی، کارتنی را که جسد کودک در آن بوده، به این مکان منتقل و کنار رودخانه رها کرده و چند بار هم برای سرکشی به آنجا آمده و دوباره رفته است.

تحقیقات نشان می‌داد این افراد به گمان این که داخل کارتن غذا یا اموال سرقتی است، به سمت آن رفته و در کارتن را که باز کرده ‌اند، با صحنه عجیبی روبه‌رو شده و پیکر نوزاد فوت شده را داخل آن یافته‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس جنایی برای یافتن مردی که کارتن حاوی جسد نوزاد را کنار رودخانه رها کرده بود، آغاز شد تا این‌که وی دو روز پیش هنگام پرسه زدن همان حوالی بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

مرد معتاد و کارتن‌خواب در بازجویی اولیه به افسر تحقیق گفت: من نمی‌دانستم داخل کارتن جسد نوزاد است. این کارتن را مردی معتاد در یکی از محله‌های جنوبی تهران به من داد و خواست آن را کنار رودخانه رها کنم. کنجکاو شدم بفهمم داخل آن چیست که او تهدیدم کرد که نباید در آن را باز کنم. قرار شد در قبال این کار پولی به من بپردازد.

وی ادامه داد: کارتن را به محل مورد نظر منتقل و همانجا رها کردم. چند بار وسوسه شدم تا داخل کارتن را باز کنم که فرصتی دست نداد. گمان می‌کردم داخل آن وسایل سرقتی باشد. رفتم تا روز بعد بازگردم تا اگر وسایلی برای فروش داخل کارتن است سرقت کنم که بازداشت شدم. بعد هم فهمیدم داخل کارتنی که جابه‌جا کرده‌ام، جسد نوزادی بوده است.

با توجه به این که احتمال می‌ رود کودک فوت شده متعلق به همین مرد معتاد باشد، قرار شد از وی آزمایش دی‌ان‌ای انجام تا مشخص شود گفته‌های او صحت دارد یا نه؟

تسنیم

110

این اخبار داغ را از دست ندهید:

رقص مرگ در شهرک ولیعصر/ مراسم عروسی رنگ خون گرفت! +عکس

متوجه شدم دوستم و حامد در فضای مجازی افتضاح به بار آورده‌اند / شوهرم به من نارو زد!

صحنه ای وحشتناک / پراید دو نیم شد و خدا به صاحبش رحم کرد! + عکس

نقشه ۲ دختر ماساژور برای یک پیرمرد! / با ديدن آنها در خانه ام شوكه شدم! + عکس

دختر جوان به دلیل زایمان مخفی در حمام دستگیر شد! + عکس

خواهری که اسیر برادر مستش شد + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای کشف جسد نوزادی داخل کارتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..