تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم چاپ قرآن رایگان برای مناطق محروم ادامه پیداکند

قره‌شیخلو رییس سازمان دارالقرآن در ابتدای این مراسم گفت: یکی از ماموریت‌های سازمان دارالقرآن، موضوع نظارت بر چاپ قرآن است هر قرآنی که قرار است، چاپ شود باید از سازمان مجوز بگیرد به خاطر نیاز کشور چاپ و توزیع رایگان قرآن بین مردم  دستور کار سازمان قرار گرفته است و تاکنون حدود یک میلیون جلد قرآن توسط سازمان چاپ و به صورت رایگان یا نیم‌بها در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی  ادامه داد: به دلیل مسائل کمبود بودجه‌، برخی از برنامه‌ها را در اولویت دوم قرار داده ایم  و برای آنها از حمایت خیرین استفاده کنیم.

رئیس سازمان دارالقرآن تصریح کرد: با کمک خیرین قرآنی طی دو سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار جلد قرآن چاپ شده که در آخرین مرحله، قرآن‌های چاپ شده در دهه فجر در اختیار مردم به ویژه مردم مناطق محروم قرار گرفته است .

وی عنوان کرد: امیدواریم این فرهنگ مانند مراسم عزاداری محرم و صفر،که مردم  بدون کمک دولت هزینه می‌کنند ادامه پیدا کند و مردم  برای قرآن هم قدم بردارند.

قره‌شیخلو در پاسخ به پیشنهاد یکی از خیرین در خصوص اینکه قرآن‌هایی که در فضای مجازی هستند باید تحت نظر سازمان دارالقرآن باشند، بیان کرد: با رسانه‌های دیجیتال تفاهم کرده‌ایم که هر نرم‌افزاری که قرار است در آن نسخه قرآن استفاده شود باید سازمان دارالقرآن آن را تأیید کند.

در پایان این نشست از قرآن‌های که به کمک خیرین چاپ شده بود، رونمایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم چاپ قرآن رایگان برای مناطق محروم ادامه پیداکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..