تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر در برلین / عکس زمستانی کیارستمی برای جشنواره‌ای بهاری

رونمایی از پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر در برلین / عکس زمستانی کیارستمی برای جشنواره‌ای بهاری

فرهنگ > سینما - پوستر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای نخستین بار در جریان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم برلین منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر که بهار سال آینده برگزار می‌شود، برای نخستین بار در نشریه اسکرین انتشار یافت.

ویژه‌نامه‌های نشریه اسکرین به مناسبت برگزاری شصت و هفتمین دوره جشنواره برلین در محل برگزاری جشنواره و سالن‌های نمایش فیلم عرضه می‌شود. تصویر پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر که بهار سال آینده برگزار می‌شود، در شماره جدید این نشریه که در روز سوم جشنواره عرضه شده است، به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این پوستر با عکسی از عباس کیارستمی، فیلمساز مطرح ایرانی که آن را عکاسی کرده طراحی شده است.

همچنین این پوستر در غرفه سینمای ایران در بازار فیلم جشنواره نیز نصب شده است. غرفه سینمای ایران که زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی در بازار جشنواره برلین برقرار است، شامل شرکت‌های فارابی، فیلمیران، ال فیلم، زی فیلم و دریم‌لبز است.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر در برلین / عکس زمستانی کیارستمی برای جشنواره‌ای بهاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..