تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات زشت بعضی پرسپولیسی‌ها مایه شرمساری بود

به گزارش افکارنیوز، جعفر کاشانی در مورد شکست 3 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 84 اظهار داشت: پرسپولیس بد بازی کرد و بد هم باخت. واقعاً بعضی بازیکنان مثل بیرانوند آنقدر بی‌تفاوت بازی کردند که من فکرش را هم نمی‌کردم.

وی ادامه داد: بد بازی کردن پرسپولیسی‌ها به اندازه‌ای بود که یک لحظه احساس کردم دارم سکته می‌کنم! کنار این شکست، حرکات زشت بعضی بازیکنان پرسپولیس مایه شرمساری بود. ما این همه درباره فرهنگ‌سازی صحبت می‌کنیم اما رامین رضاییان مقابل چشم 10ها هزار نفر در ورزشگاه و میلیون‌ها نفر که از تلویزیون بازی را می‌دیدند، آن حرکات زشت را انجام داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در درگیری سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی هم نباید کاپیتان پرسپولیس آنگونه واکنش نشان می‌داد. چه معنی دارد اگر کسی لگدی انداخت تو هم با لگد جوابش را بدهی؟

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود یا خیر، در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در باقی بازی‌ها هم اینطوری بازی کنیم، قهرمان نمی‌شویم. البته امیدوارم حداقل در فرهنگ قهرمان شویم! چون این بازیکنان الگوی نسل‌ جوان هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات زشت بعضی پرسپولیسی‌ها مایه شرمساری بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..