تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارجاع بازنشستگی 20 ساله زنان به مجمع

کد خبر: ۴۷۹۰۲۷

۶۰  بازدید

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی از ارجاع موضوع جذب فاینانس و بازنشستگی 20 ساله زنان به مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی از ارجاع موضوع جذب فاینانس و بازنشستگی 20 ساله زنان به مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

محمد خدابخشی در تشریح نشست امروز -یکشنبه- کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق 4 نشست برای بررسی ایرادات شورای نگهبان برگزار کرد که بعدازظهر امروز آخرین نشست کمیسیون برای بررسی ایرادات برگزار شد.


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسات ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در لایحه برنامه ششم اعم از مغایرت با شرع و قانون اساسی و همچنین سیاست‌های کلی نظام و برنامه ششم توسعه در جلسه کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت.


خدابخشی یادآور شد: کمیسیون در مواردی که ایرادات را وارد می دانست اطلاعاتی را برای تامین نظر شورای نگهبان اعمال کرد و در برخی موارد نیز بر مصوبات قبلی مجلس اصرار شد.


به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی موارد ارجاعی به مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کمیسیون بر مصوبات خود درخصوص جذب فاینانس و بازنشستگی بیست ساله زنان اصرار دارد، لذا برای حکمیت به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارجاع بازنشستگی 20 ساله زنان به مجمع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..