تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک قدم تا استیضاح آخوندی

کد خبر: ۴۷۹۰۲۵

۵۳  بازدید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل قانع نشدن متقاضیان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل قانع نشدن متقاضیان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: توضیحات آقای آخوندی در محورهای 13 گانه به ویژه درباره حادثه قطار سمنان، متقاضیان استیضاح را قانع نکرد.


نماینده مردم اردبیل در مجلس از ترک جلسه توسط تعدادی از متقاضیان استیضاح هنگام توضیحات وزیر راه و شهرسازی سخن گفت و علت این اقدام را تامین نشدن نظر استیضاح کنندگان اعلام کرد.


وی این اقدام را کاملا طبیعی دانست.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از جمع‌بندی گزارش استیضاح و ارسال آن به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی توسط هیات رییسه کمیسیون عمران خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک قدم تا استیضاح آخوندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..