تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمود صادقی از توضیح وزیر علوم قانع نشد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌ در جلسه علنی امروز صادقی نماینده تهران در مورد بورسیه‌ها از وزیر علوم سوال داشت که با توجه به اینکه از پاسخ های وزیر قانع نشد ، سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

صراط:سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌ در جلسه علنی امروز صادقی نماینده تهران در مورد بورسیه‌ها از وزیر علوم سوال داشت که با توجه به اینکه از پاسخ های وزیر قانع نشد ، سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش اظهار کرد: در این جلسه متقاضیان استیضاح وزیر علوم مباحث خود را در این زمینه مطرح کردند اما به دلیل طولانی بودن بحث ها مقرر شد در جلسه دیگری مطالبات خود را پیگیری کنند.

وی افزود:‌ احمدی لاشکی و کوچکی نژاد نیز سوالات خود را از وزیر علوم مطرح کردند که یکی از این نمایندگان از پاسخ وزیر قانع شده و دیگری تا دو هفته دیگر نتیجه بررسی خود را اعلام می‌کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش خاطر نشان کرد: سوال محمود صادقی از وزیر علوم درباره بورسیه ها نیز با توجه به اینکه این نماینده از پاسخ های وزیر قانع نشد، قرار شد در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

این نماینده مجلس همچنین اظهار کرد: فاطمه سعیدی نماینده تهران نیز به عضویت شورای حقوق شهروندی معاونت امور زنان ریاست جمهوری و سید حمایت میرزاده نیز به عضویت شورای نظارت بر مدارس غیردولتی کشور از سوی کمیسیون آموزش انتخاب شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمود صادقی از توضیح وزیر علوم قانع نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..