تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی استقلال برد در دربی را به چه کسی تقدیم کرد؟

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید با وجود خستگی بازیکنان، تیمش از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.

به گزارش مشرق، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال استقلال بعد از برد تیمش اظهار داشت: ما برای هر ثانیه بازی برنامه داشتیم. اگرچه بازیکنان استقلال به خاطر بازی با السد خسته بودند، اما از دقیقه به دقیقه استفاده کردند. من این برد را به روح مرحوم منصور خان تقدیم می‌کنم و امیدوارم روحش شاد باشد.

وی درباره اتفاقات پایان بازی، عنوان کرد: امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. اگر می‌خواهیم دیگر جنجال به پا نشود باید بیشتری روی این موضوع کار کنیم.

مربی استقلال همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید جشن قبل از بازی روی این اتفاقات تاثیر داشت، گفت: نه اصلا چنین چیزی نیست. شرایط بازی باعث شد تا این اتفاقات رخ دهد.

خرمگاه هچنین در پاسخ به این سوال که با تجربه‌های لیگ هم امروز در اتفاقات و حاشیه‌ها درگیر بودند، خاطرنشان کرد: باید بیشتر کار کنیم تا این اتفاقات رخ ندهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی استقلال برد در دربی را به چه کسی تقدیم کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..