تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال توافق ضد ایرانی روسیه، آمریکا و اسرائیل در سوریه با تلاش نتانیاهو

 منابع اسراییلی اعلام کردند آینده صلح در سوریه در راس موضوعات مورد گفتگو در دیدار روز چهار شنبۀ دونالد و بنیامین نتانیاهو خواهد بود.

 

به گزارش تابناک، پایگاه عربی 21 به نقل از شبکه های یکم و دهم تلویزیون اسرائیل گزارش داد که نتانیاهو در این دیدار از ترامپ خواهد خواست تا برای تدوین توافقی نهایی درباره سوریه تلاش کند که شامل کاهش نفوذ ایران و حزب الله در این کشور باشد. 

شبکه یک تلویزیون صهیونیستی گزارش داد که نتانیاهو ترامپ را تشویق خواهد کرد تا پیشنهادی به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، ارائه کند که بر اساس آن، آمریکا دست روسیه را در اوکراین باز بگذارد و در مقابل، روسیه مشروعیت حضور ایران و حزب الله در سوریه را سلب کند. 

گزارش این تلویزیون حاکیست که نتانیاهو از تغییر موضع آمریکا نسبت به ایران و درک نیاز پوتین برای توافق با ترامپ، برای سوق دادن آنان به توافقی استفاده خواهد کرد که برای کاهش فرصت های بقای ایران و حزب الله در سوریه بهره برداری خواهد نمود. 
این گزارش یادآوری نمود که پیش بینی می شود ترامپ به اسراییل آزادی مطلقی در سوریه تا این رژیم بتواند منافع امنیتی و راهبردی اش را با حملات هوایی و غیره در سوریه، به ویژه علیه ارسال سلاح از سوریه به لبنان که در اصل برای انبارهای حزب الله ارسال می شود، تامین کند.

تلویزیون اسرائیل افزود رژیم صهیونیستی نگران است که ایران و حزب الله از ضعف نظام بشار اسد رییس جمهور سوریه و همچنین موفقیت های اخیر ارتش سوریه در جنوب این کشور و جولان برای تقویت سیطره حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر این منطقه که در موازات شهرک های یهودی نشین ارتفاعات جولان قرار دارد، بهره برداری نمایند.    



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال توافق ضد ایرانی روسیه، آمریکا و اسرائیل در سوریه با تلاش نتانیاهو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..