تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد انصاری مدافع پرسپولیس بعد از دربی ۸۴ راهی بیمارستان شد + جزییات

محمد انصاری مدافع پرسپولیس بعد از دربی ۸۴ راهی بیمارستان شد + جزییات

محمد انصاری بازیکن پرسپولیس که در پست دفاع بازی می کند بعد از اتمام دربی ۸۴ به دلیل اصابت بطری آب به سرش راهی بیمارستان شد. برای این بازیکن جوان کشورمان آرزوی سلامتی داریم. پورتال وهاران در این مقاله جزییات خبر بستری شدن محمد انصاری به همراه بیوگرافی محمد انصاری را برای شما عزیزان منتشر می کند.

محمد انصاری در بیمارستان

محمد انصاری مدافع جوان تیم پرسپولیس پس از پایان دربی به دلیل بیهوشی با آمبولاس به بیمارستان منتقل شد .

مدافع پرسپولیسی ها قصد داشت به رختکن برود که یک بطری آب از سمت تماشاچیان به سرش اصابت کرد تا به صورت جدی بیهوش و مصدوم شود .

البته به نظر نمی رسد مصدومیت انصاری خیلی جدی باشد اما در لحظه ابتدایی این مصدومیت وحشتناک به نظر می رسید.

محمد انصاری مدافع پرسپولیس بعد از دربی 84 راهی بیمارستان شد + جزییات

زندگینامه محمد انصاری شناسنامه نام کامل محمد انصاری زادروز ۱ مهر ۱۳۷۰ زادگاه تهران، ایران قد ۱۸۶سانتی‌متر اطلاعات باشگاهی باشگاه کنونی پرسپولیس شمارهٔ پیراهن ۱۵ پُست دفاع چپ LB دفاع وسط CB باشگاه‌های جوانان ۲۰۱۲–۲۰۰۹ باشگاه فوتبال استقلال تهران باشگاه‌های حرفه‌ای سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل) ۲۰۱۲
۲۰۱۲–۲۰۱۴
۲۰۱۴–۲۰۱۵
۲۰۱۵- استقلال تهران
فجر سپاسی
شهرداری تبریز
پرسپولیس ۲۰ (۲)
۲۲ (۱)
۲۰ (۰)
۲۵ (۱) تیم ملی ۲۰۱۲–۲۰۱۴ تیم ملی زیر ۲۲ سال

محمد انصاری بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی سابقه عضویت در تیم‌های باشگاه فوتبال استقلال تهران و فجر سپاسی را دارد. وی در ۲۲ تیر ۹۴ به عنوان بازیکن قرضی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و پس از یک هفته تمرین کردن توانست نظر مساعد کادر فنی را جلب کند و عاقبت در ۲۹ تیر ماه ۹۴ با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. انصاری در بازی رفت پرسپولیس سپاهان در اصفهان پس از مصدومیت بابک حاتمی و وحید حیدریه به عنوان یار جانشین وارد زمین شد. اوج درخشش او در بازی رفت دربی سال ۹۴ بود که باعث ثابت شدن وی در ترکیب تیم شد.او در سال ۹۵ بنا به صلاحدید برانکو ایوانکوییچ پست تخصصی خود یعنی مدافع چپ را به مدافع مرکزی تغییر داد.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد انصاری مدافع پرسپولیس بعد از دربی ۸۴ راهی بیمارستان شد + جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..