تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ طرح توسعه یک واحد تولیدی در قزوین به زمین زده شد

ساعت: 17:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1037308

با حضور نخست وزیر سوئد کلنگ طرح توسعه شرکت ماموت در آبیک به زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگاه آبیک؛ صبح امروز طی مراسمی و با حضور استفان لوفون نخست وزیر سوئد، محسن صالح‌نیا معاون امور تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسؤولان کشوری و استاندار قزوین و جمعی از مسؤولان این استان کلنگ طرح توسعه شرکت ماموت سازنده مونتاژ اسکانیا ظهر امروز به زمین زده شد.

گفتنی است این شرکت سالیانه پنج هزار دستگاه کشنده کامیون تولید می کند.

لازم به ذکر است؛ نخست وزیر سوئد که به منظور دیدار و گفت و گو با مسئولان کشورمان به ایران سفر کرده است، روز گذشته وارد تهران شده بود.

شهرک صنعتی کاسپین با ۵۵۰ هکتار مساحت دارای ۱۷۳ واحد بهره بردار است و در جنب آزادراه قزوین-کرج در شهرستان آبیک قزوین قرار دارد.

استان قزوین دارای ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که در آنها ۷۵۰ واحد بهره بردار مستقر هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ طرح توسعه یک واحد تولیدی در قزوین به زمین زده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..