تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




0.27 درصد از مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال 96 به مباحث ورزشی اختصاص یافت

ساعت: 17:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1037291

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 از اختصاص 0.27 درصد از مالیات بر ارزش افزوده به مباحث ورزشی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عزیزی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش اعتبارات ورزشی در بودجه سال 96 اظهار کرد: قرار است از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده 27 صدم درصد به مباحث ورزشی اختصاص یافته است.

وی افزود: یعنی از حدود 48 هزار میلیارد تومان بحث مالیات بر ارزش افرزده حدود 1400 میلیارد تومان به مباحث ورزشی اختصاص یافته است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 با بیان اینکه این 1400 میلیارد تومان برای مباحث ورزشی و پروژه‌های آن صرف خواهد شد، گفت: امیدواریم دولت بتواند بودجه سال 96 را محقق کند.

وی بیان کرد: اگر بودجه محقق شود امسال ترتیب اثری خوبی به بحث ورزش داده شده است و امیدواریم اتفاقات خوبی در امر ورزش کشور رخ دهد.

عزیزی اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به مباحث ورزشی را گامی موثر در رشد و اعتلای ورزش دانست و بر توجه مسئولان به ورزش تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «0.27 درصد از مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال 96 به مباحث ورزشی اختصاص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..