تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار مدیریت بحران اردبیل/برف و باد در راه است

ساعت: 17:42 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1037230

مدیریت بحران استان اردبیل درباره برف و باد نسبتا شدیدی که امروز و فردا در این استان حاکم خواهد شد، هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، مدیریت بحران نسبت به برف و باد نسبتا شدیدی  که در این استان حاکم خواهد شد اخطار داد و  اعلام کرد: براساس اخطاریه هواشناسی استان اردبیل، طی امروز و فردا با بارش برف توام با کولاک و وزش باد نسبتا شدید، اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود .

 طبق پیش بینی هواشناسی استان اردبیل، با  توجه به  تشدید بارش توام با کولاک و وزش باد نسبتا شدید ، در جاده های مواصلاتی  این استان   بارش برف، کاهش دید افقی به دلیل کولاک و مه آلود بودن ، لغزندگی به سبب یخبندان  اتفاق می افتد و احتمال مسدود شدن مقطعی گردنه ها و جاده های کوهستانی و اختلال در تردد وسایط نقلیه وجود دارد.

بر این اساس  با توجه به پیش بینی بارش برف 5 تا 15 سانتی در برخی مناطق شهری استان اردبیل و 15 تا  30 سانتیمتر  و بیشتر در مناطق کوهستانی  این استان مشکل در تردد درون شهری و بویژه برون شهری دور از انتظار نیست.

 طی روزهای سه شنبه  تا پنجشنبه موقتا از شدت بارش ها در استان اردبیل کاسته شده اما همچنان آسمان غالب استان ابری گاهی با بارش پراکنده خواهد بود

موج بارشی دیگری از اواخر  این هفته استان اردبیل  را فراخواهد گرفت.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار مدیریت بحران اردبیل/برف و باد در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..