تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم در رودبار

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1037256

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودبار، از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی حفظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید رهبرشاد در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، اظهار کرد: ترویج فرهنگ حفظ و قرائت قرآن براساس تاکیدات مقام معظم رهبری از برنامه های در دستور کار اداره اوقاف است.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف تربیت حافظان قرآن کریم را در صدر برنامه های اجرایی خود دارد، گفت: در همین راستا کلاسهای حفظ قرآن کریم در شهرهای رودبار نیز برقرار شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودبار، از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی حفظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: آزمون کتبی این رقابت ها روز پنج شنبه ۲۸ بهمن ماه رأس ساعت ۹ صبح در مصلی امام خمینی(ره) رودبار برگزار می شود.

حجت الاسلام رهبرشاد، بیان نمود: آزمون شفاهی این دوره نیز توسط اساتید حفظ قرآن کریم برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در صورت اخذ نمره ۷۰ به بالا توسط قرآن آموزان به آنان گواهی نامه معتبر حفظ قرآن کریم از سوی اداره اوقاف اعطا می شود.

این مسئول، بیان داشت: ۲۰۰ نفر از قرآن آموزان رودباری در چهار شهر رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان در رشته حفظ قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم در رودبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..