تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرآورد 84/ درگیری میان بازیکنان استقلال و پرسپولیس تا رختکن ادامه یافت

ماجرای این درگیری پس از آن آغاز شد که «مهدی رحتمی» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در دقایق پایانی دیدار استقلال و پرسپولیس با یکی از بازیکنان استقلال برخورد کرد و به زمین خورد. «علیرضا فغانی» داور دیدار دستور به ادامه بازی داد، اما رحتمی حاضر به بلند شدن از زمین نشد.
پس از آنکه چند نفر از بازیکنان دو تیم در تلاش برای بلند کردن او بودند، «رحمتی» به ناگهان از زمین بلند شد و در ادامه درگیری هایی میان بازیکنان دو تیم رخ داد. این درگیری منجر به دریافت کارت زرد توسط «رحمتی» و «جلال حسینی» مدافع پرسپولیس شد. در ادامه، حسینی بازیکن پرسپولیس پس از چند رفت و برگشت توپ، با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد و زمانی که خواست برای برداشتن توپ به درون دروازه استقلال برود و با سد رحتمی روبرو شد و نقش زمین شد. داور نیز به دروازه بان استقلال کارت زرد دوم را نشان داد تا او از بازی اخراج شود.
پس از سوت پایان این دیدار، رحمتی دوباره وارد زمین شد و بار دیگر درگیری با سرخپوشان آغاز شد و «فغانی» مجبور شد بار دیگر «حسینی» را با کارت زرد جریمه کند.
خبرنگار ایرنا گزارش داد: پس از گذشت زمان نسبتا طولانی بازیکنان دو تیم زمین چمن ورزشگاه را ترک کردند و راهی رختکن شدند که در راهرو بار دیگر چند بازیکن دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.
بر اساس این گزارش، افسران مبارزه با دوپینگ ستاد ملی مبارزه با دوپینگ پس از پایان این دیدار از جابر انصاری و یعقوب کریمی بازیکنان استقلال و مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس آزمایش دوپینگ گرفتند.
همچنین به دلیل ازدحام در راهرو منتهی به رختکن، محمد انصاری به دلیل ازدحام جمعیت مصدوم شد و روانه بیمارستان شد.
شهرآورد هشتاد و چهارم پایتخت که در چارچوب هفته 21 لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود آبی پوشان به پایان رسید.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام @irnavarzesh همراه شوید.
ورزشی**9029**1067**
خبرنگار: مهدی موذن انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرآورد 84/ درگیری میان بازیکنان استقلال و پرسپولیس تا رختکن ادامه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..