تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارشناس داوری: گل دوم استقلال صحیح بود

هادی دزفولی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص عملکرد علیرضا فغانی، گفت: فغانی تجربه کافی برای قضاوت دیدار های حساس را دارد و عملکرد او همیشه در چنین مسابقه هایی خوب است. قطعا این بازی از فینال المپیک حساس تر نخواهد بود و به اعتقاد من فغانی امروز عملکرد خوبی داشت.
وی در خصوص گل دوم استقلال که به اعتقاد بازیکنان پرسپولیس آفساید بود، ادامه داد: نمی توان در خصوص گل دوم استقلال به صورت دقیق صحبت کرد، اما به اعتقاد من این گل درست بود.
کارشناس داوری فوتبال ایران، گفت: از نظر من فغانی باید در این دیدار نمره بین 8.5 تا 9 بگیرد و خونسردی او نقطه قوتش در این دیدار بود.
وی تصریح کرد: در حواشی پایان بازی نیز فغانی به خوبی مدیریت داشت و برای کارت دادن اصلا عجله ای نداشت. درگیری سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی زیبا نبود و متاسفانه دو بازیکن دائما بزرگ نمایی می کردند.
دزفولی خاطرنشان کرد: فغانی در حال حاضر تنها داوری است که می تواند این مسابقه را قضاوت کند و امیدوارم سایر داوران هم تلاش کنند تا خود را آماده قضاوت در این مسابقه کنند.
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال و در دیدار شهرآورد با نتیجه سه بر دو پرسپولیس را از پیش رو برداشت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی **9118**1701**1379
خبرنگار: سید جواد بشیری*انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارشناس داوری: گل دوم استقلال صحیح بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..