تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربیان تیم های ملی زنان و مردان تکواندو انتخاب شدند

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون تکواندو، کمیته فنی فدراسیون تکواندو به منظور بررسی گزینه های پیشنهادی شورای فنی این فدراسیون برای تعیین سرمربی تیم‌های ملی تکواندو تشکیل جلسه داد و بر این اساس مهدی بی باک به عنوان سرمربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان در بخش مردان تعیین شد.
همچنین با پیشنهاد شورای فنی و تایید کمیته فنی مهرو کمرانی به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی تکواندو زنان را در دو رویداد همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان 2017 عهده دار شد.
با نظر کمیته فنی، سیروس رضایی به عنوان دبیر و سخنگوی کمیته فنی منصوب شد.
چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از رویدادهای مهم پیش رو تکواندوکاران در سال آینده است.
ورزشی **1828 - دریافت کننده : خدیجه روزبهانی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربیان تیم های ملی زنان و مردان تکواندو انتخاب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..