تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دره ی توپ ها طبیعتی دیدنی در قزاقستان+تصاویر

دره ی توپ یا توریش، که در قزاقستان قرار دارد، در نوک شمالی کاراتائو غربی، نزدیک به شهر شتپ در غرب قزاقستان واقع شده است.

دره ی توپ ها

دره ی توپ یا توریش، که در قزاقستان قرار دارد، در نوک شمالی کاراتائو غربی، نزدیک به شهر شتپ در غرب قزاقستان واقع شده است. این یکی از مقاصد گردشگری تشکیل شده از تعداد بسیار پراکنده ای از صخره هایی که شبیه شکل توپ در طیف گسترده ای از زمین است. توپ ها در اندازه های متفاوت است، اما بیشتر آنها قطرشان به ۳ یا ۴ متر می رسد.

دره ی توپ ها طبیعتی دیدنی در قزاقستان

تصور می شود که این توپ های سخت این دره دیدنی ، با توده ی فشرده شده تشکیل شده از بارش مواد معدنی است. آنها اغلب کروی هستند و معمولا به صورت سنگ های رسوبی یا خاکی شکل گرفته اند. این پدیده ای نادر نیست، مثالهایی برای همچین پدیده ای در سراسر جهان پیدا شده است.

 دره ی توپ ها طبیعتی دیدنی در قزاقستان

چیزی که نادر است، با این حال برمیگردد به اندازه ی این توپ ها. این پدیده با این عظمت سایز در این دره تنها در چند مکان بر روی زمین یافت شده است. تخت سنگ های مواراکی در نیوزلند مثال دیگر این پدیده به حساب می آید.

دره ی توپ ها طبیعتی دیدنی در قزاقستان

لست سکند

اخبار مرتبط:

دره زیبا و دیدنی وردن در فرانسه همراه +تصاویر

دره ای زیبا و رویایی در کانادا+تصاویر

کال جنی، دره ای برای جن ها+تصاویر

دره شگفت انگیز گرند کانیون+تصاویر

دره خوف انگیز جن‌ها در قلب کویر ایران + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دره ی توپ ها طبیعتی دیدنی در قزاقستان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..