تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس انجمن قطعه سازان فرانسه: افزایش فعالیت‌های تجاری بین‌المللی با ایران را حمایت می‌کنیم

رئیس انجمن قطعه سازان فرانسه اعلام کرد که افزایش فعالیت‌های تجاری بین‌المللی با کشورهایی از جمله ایران را حمایت می‌کنیم.

ژاک موژ رئیس انجمن قطعه سازان فرانسه در همایش بین‌المللی صنعت خودرو در مورد تبادل تجربیات خودروی فرانسه با ایران گفت: «مدیر نمایشگاه‌های خودروی پاریس در ایران است تا دستاوردهای این نمایشگاه عظیم را به ایران منتقل کند.»

رئیس انجمن قطعه سازان فرانسه اعلام کرد: «انجمن قطعه سازان فرانسه بیش از ۳.۵ میلیارد یورو فروش در سال گذشته داشته است. ما افزایش فعالیت‌های تجاری بین‌المللی با کشورهای دیگر از جمله ایران را حمایت می‌کنیم.»

موژ در مورد همکاری قطعه سازان فرانسه با ایران افزود:‌ «ما از سال ۱۹۹۷ با ایران همکاری داشته‌ایم و قراردادهایی در سال‌های ۹۷، ۲۰۰۲ و ۲۰۱۵ داشته‌ایم. امروز نیز با حضور ۹۰ شرکت‌ فرانسوی در این همایش شرکت کرده‌ایم.»

او در مورد نمایشگاه خودرو فرانسه گفت: «۵۵ کشور در نمایشگاه خودروی فرانسه شرکت دارند که در مساحت ۱۱ هزار متر مربع گرد هم می‌آیند. در این همایش نمایش محصولات جدید، فناوری‌های جدید در خودروهای و لیزینگ مورد بحث قرار می‌گیرد. این نمایشگاه یک بستر مناسب برای ارتباطات بین کسب‌وکارهای موجود در این صنعت جهانی است.»

رئیس انجمن قطعه سازان خودرو گفت: «ما توانستیم با برنامه‌ی خاص خود در توسعه‌ی صنعت خودرو با حضور بازیگران این حوزه در کشورهای مختلف گام مؤثری برداریم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس انجمن قطعه سازان فرانسه: افزایش فعالیت‌های تجاری بین‌المللی با ایران را حمایت می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..